min älskade vän Elin

2008-09-16, 16:24:36 / Kategori: my words
Efter träningen så gick jag ner på stan för att träffa Elin. Elin är tjejen som togmig med storm förre hösten då en gemensam vän parade ihop oss. Killarna skulle spela poker, och jag vägrade. Snäll som M är (var) så tog han med sig Elin. Vi upptäckte rätt snabbt att vi har mycket gemensamt och att vi är rätt lika. Under kvällen tog vi en lång prommis (tandsbyn-loke) och pratade, pratade och pratade. Våra munnar gick i ett vill jag lova :) Kändes bra så fort vi börjat snacka, vart hade den här bruden varit hela mitt liv?! Elin är min superb vän som alltid har massor av tokigheter att berätta, och idag var inget undantag. Elin ger mig ny kraft och energi, kan man göra annat än att älska denna donna?



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?