lite shopping och mamma-mys

2008-09-13, 17:24:51 / Kategori: my words


Carina och Eva (Carinas väninna, även känd som Andrés mamma) kom hit och fikade nu mitt under dan. Sen åkte vi och småshoppade på Öb och lidl. Köpte en lampa till hyllan bakom soffan (bilden.) Och så gjorde jag oxå iordning en bild på mig och älsklingen, vilket blev superbra tycker jag! Ska köpa fler ramar och förstora några bilder på oss och sätta upp lite överallt. kanske ska göra lite egna "ramar" med scrapbook. Men det blir ett projekt till nästa lön.

Sitter och tittar på Miami Ink just nu innan vi ska åka till brunflo och käka korvgryta hos Eva, det kom precis in en 80 årig tant som ska tatuera in ett A på armen. Hennes tanke bakom tatueringen: det är snart orkansäsong, och är man helt ensam så vill man att dom ska kunna identifiera en om någonting händer. En fin tanke tycker jag. När tatueringen var klar så sa hon några fins ord om killen som tatuerat henne och "kunde jag så hade jag adopterat honom", Coola tant!

Nu ska vi åka på jula och köpa nån skartdosa så att vi inte behöver byta skart varje gång vi ska göra nåt med tvn. om det funkar, men det hoppas jag. Sen middag som sagt i brunflo och sen kanske film. Later!

ida

hur jobbar du nästa vecka då?



2008-09-13, 23:03:46 URL: http://flisansgudmor.blogspot.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?