lite less

2008-09-17, 22:41:36 / Kategori: my words
Här hade jag suttit och skrivit ett jätte inlägg, så blev det nå skit så det inte sparades. Jätte roligt....

Först och främst vill jag säga Grattis till älsklingen som har fått jobb, från den 6 oktober och iallafall 2,5-3 månader framöver.

Imorn blir det lunchpump med Anja. vet inte om jag kommer känna moig sådär jätte dålig eller om det kommer vara en sporre att hon är med. Ska bli kul med sällskap iallafall :)

Fick mitt chiamjöl idag så jag provade att göra gel av det och så hade jag det i yoghurten. Smakade precis som vanligt även om detär mycket färre kalorier och fett eftersom chiagelen består av 9 delar vatten.

Nu ska jag kolla klart på dokumentären jag börjat kolla på, unga tjejer som vill plastikoperera sig. helt sinnessjukt!

Anja

DU SKA INTE KÄNNA DIG DÅLIG ÅSA!!!! Jag har kört pump i 4 år, typ 2 ggr i veckan. Så om jag tar mer än dig vet du vad det beror på :)



2008-09-18, 09:51:51



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?