jag är sur.

2008-09-20, 20:45:52 / Kategori: my words
Efter nästan 12 timmars jobb så har jag äntligen fått slutat. Efter att ha sprungit häcken av sig eftersom jag och en till har varit själv uppe, vilket innebär 2 avdelningar. Saken är inte den att jag har sprungit häcken av mig och är så slut att jag bara skulle vilja sätta mig ner och gråta. Hela grejen är att när vi sitter i bilen, alldeles innan vi åker förbi jamtli så skriver han ett sms där det står "kommer nu" , jaha, vad är det nu då säger jag? ja vi ska hämta Moe och Tove och dricka öl. jippi, där sprack hela min härliga efter-jobbet-kväll. Och jag är sur, så sjukt sur just för att han inte ens kan fråga om det är okej att halva lägenheten blir full av folk hela kvällen. Fattar han inte att man är trött efter en hel dag? Åhh, jag vill bara sätta mig ner och börja gråta!!

Mikaela

huvva, :/ vad jobbigt!

hoppas det blir bättre snart!

men jag förstår hur de känns.



2008-09-20, 21:04:06 URL: http://mikaelalillis.blogg.se/

ida

hej gumman jag ska jobba i morgon vart inbeordrad



2008-09-20, 22:48:06



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?