Godmorgon!

2008-09-09, 10:21:27 / Kategori: my words
vaknade imorse av att jag trodde blåsan skulle sprängas tusen gånger om, och så blev jag så förvirrad- ska jag jobba idag? Eller har ujag försovit mig? för isåfall så borde dom väl ringa och väcka mig om jag gjort det? insåg sen att jag jobbar, mellan 13.30-17. Så det är inte många timmar. Jag tänkte att jag skulle gå iväg till fristilen och träna när dom öppnar (11.30) och springa typ 30-40 min och sen köra lite styrka efteråt så jag är mör och härlig i kroppen när jag kommer till jobbet :)

Ikväll har jag dessutom tvätt. Men jag tänkte göra en deel med C, jag lagar mat - korvstroganoff och ris - så tvättar han några marskiner. vilket inte är så jobbigt, bara att slänga in tvätten ju. Jag tänkte att jag själv skulle rymma ner på stan och gå på en efterlängtad date med min favorit- Bamse, även kallad Elin. Det är så dumt att jag jobbar mitt under dan för jag hinner ju ingenting! verkar som att jag är en bussy woman, och just nu känns det som att tiden inte riktigt räcker till : /

Läste förövrigt Storstadspojkens bklogg alldeles nyss (dom som inte vet vem han är så är det Blondinbellas pojkvän Nils, och jag antar att alla vet vem Blondinbella är!?) iallafall så fick han "veckopeng" av Bella när hon åkte till Oslo för en tv inspelning. TYP TRE TUSEN! Just nu tycker jag bara att det hela Bella och Nils-bloggandet är lite. Jag vet inte? Absurt?! Vem ger sin pojkvän flera tusen i veckopeng när man åker bort nån dag? Läs inlägget här. (kan inte än göra så det bara är en länk att trycka på, HÄLP? ;) )
 http://storstadspojken.se/2008/09/09/veckopeng/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?