godmorgon,

2008-09-16, 10:45:59 / Kategori: my words
Idag är jag ledig, visst låter det som att jag är ledig ofta nu för tiden? Ändå hinner jag med att jobba typ 157 timmar den här månaden. Och inte gråter jag för det när lönen kommer nästa månad.

Nu sitter jag och tar det lugnt, lyssnar på Coldplays nya skiva och tittar på Våra bästa år. Min favorit hat/kärleks -serie. Kan inte bestämma mig om jag gillar det eller inte. Jag längtar bara tills Gossip Girl börjar igen, vilket det borde göra väldigt snart! om jag inte har missat att det redan börjat :S

AH!! Såg nu att jag har missat att det redan har börjat så nu har jag 3 GGavsnitt att kolla på ikväll!! Min dag är gjord :D



Anja

haha. Bodypumppasset ÄGDE!



2008-09-17, 08:39:42



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?