förändringen fortsätter...

2008-09-08, 21:17:13 / Kategori: my words
Sitter precis med färg i håret för att göra det mörkare. inte för att det är nån större förändring, men lite iallafall mot mitt ljusare hår som jag haft ett tag nu.

Idag har jag jobbat 12-20.30. Har absolut inga kommentarer över dagen, och det är antagligen lika bra det... : /

Jag har fruktansvärt ont i ryggen! Vet inte vad det är med mig. Ont alldeles nedanför axlarna och det är inge vidare skönt. Däremot fick jag en riktig knådning av Ida vilket var helt uuunderbart!

nja, har faktiskt inte så mycket att skriva idag, vill mest lägga mig i sängen och bara mysa med min älskade sambo för att sen somna i hans famn... Jag är trött, det får avsluta dagen. Kram!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?