en riktigt rolig dag!

2008-09-04, 21:34:46 / Kategori: my words
Idag har jag umgåtts med älskade syster, på tok för länge sen vi umgicks som vi gjorde idag. Gick på stan mest hela dan, och jag shoppade. Började med att köpa bantningspulvret Noka (smakbox med 4 påsar) och sen inhandlade jag en träningsväska på Stadium för 149;-, sen tog jag det lugnt med shoppingen tills efter att syster hade tagit sitt efterlängtade hål i tungan. Slog sen till på ett nytt träningsset från stadium med ett linne, byxor och skor för 899;-. Tycker inte om att lägga så mycket på träningskläder egentligen, men kände samtidigt att det här kommer göra träningen ytterligare lite roligare. (Och dom här skorna räknar jag inte som vanliga skor som jag ska få köpa efter att gått ner mina 5 kilon eftersom jag måste ändå ha nya skor) Ungefär det var vad jag handlade idag. Och älsklingen köpte ett xbox360. Undra om vi handlar upp alla våra pengar vi ska köpa mat för och spara? :P

Måste oxå berätta om nåt kul. Jag fick ett jobb erbjudande idag som jag är måttligt nöjd över. Som personligassistent. Hoppas faktsikt riktigt mycket på det så blir det lite variation på jobbandet framöver. Jag är glad! :)

nej nu ska jag käka lite och älsklingen ska få söka jobb, kanske behövs när vi handlat så mycket?


...oväntat att det inte går att ladda upp bild på mitt träningsset? NEJ!



Ett stort plus i kanten för att jag träffade Ella idag för första gången sen hon kom hem. (hon var trots allt borta över en månad!) <3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?