en mystisk känsla

2008-09-30, 20:47:44 / Kategori: my words
jag vet inte vad som fick dig att läsa min blogg idag, men det måste du ha gjort eftersom du skrev på msn. Vi har pratat med varandra kanske 1-2 gånger sen studenten och idag, när jag känner mig som mest ensam, så skriver du igen. Fick en mysko känsla inom mig, men jag förklarar det hela med att du har läst min blogg - inte sant?
-

Idag har jag städat och jag känner mig så duktig. som ni kans e i tidigare inlägg så har jag varit under badkaret och städat en hel del- inte så fräscht men nu  är det rent och snyggt. Jag har även hunnit med att träffa pappa och käkat lunch med honom på Kalles kök. Han åker till turkiet med faster imorn så det var skoj att träffa honom innan, dessutom ses vi så sällan så dom gånger vi träffas är det faktiskt kul. Efter lunchen så åkte jag hem och städade vidare eftersom jag inte hunnit dammsuga innan jag åkte iväg med pappa. Passade oxå på att skura golven så att det luktar gott här hemma.

Nu luktar det oxå gott här hemma, har precis bakat grahamsmuffins, och det luktar underbart gott i hela lägenheten! ska smaka dom nu när jag har smakat dom och är som goda så lägger jag upp receptet inom kort. Man vill väl inte tipsa om äckliga muffins heller ;)  Vi åt underbar middag idag oxå, hemmagjorda köttfärsbiffar med lite vitlök och grillkrydda, quinoa och gräddsås - mumma!

Nu ska jag göra mig lite kvällsfika och sen käka lite glass - OM jag orkar efter alla muffins jag kommer proppa i mig (A) Kram på er!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?