bloggtips!

2008-09-29, 22:32:14 / Kategori: my words
Idag hamnade jag på en blogg där en tjej - Johanna, 21 år, berättar om sitt liv efter ett cancerbesked i början på sommaren.  johannamariams.blogg.se berättar hon allt kring beskedet, cellgiftsbehandlingen och allt runt omkring. hon bjuder verkligen på sig själv och hennes liv. Riktigt intressant, samtidigt hemskt att läsa, vem tror att man vid 21 års ålder kommer att drabbas av cancer?  Nu bloggar johanna på http://blogg.aftonbladet.se/26038 och här skriver hon om livet efter behandlingen och hennes resa påväg att bli frisk och få tillbaka allt sitt hår.

Den här bloggen fångade mig på en gång och just nu sitter jag och läser i första bloggen: Alla inlägg, ord för ord. Jag är fäst, fastnar du?




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?