vad är det för fel?

2008-10-04, 23:40:34 / Kategori: my words
Jag mår jätte konstigt, känner mig jätte nere hela tiden. Ingenting gör mig glad  och jag är en jävla bitch mot min sambo. fattar inte vad det är med mig? Vissa dagar är jag faktiskt på bra humör, men alltid är det nåt som får mig på dålight humör igen. Idag tillexempel fick jag reda på att jag har fått jobb som personlig assistent från och med 15 oktober om jag vill och kan genom schemat på Sjöängen, men när jag skulle berätta det för älsklingen så lät han ointresserad eller nåt så efter det så känner jag mig knappt glad för jobbet, trots att jag saknar henne jag ska jobba så att jag till och med drömmer om  henne. Usch, jag vet inte vad jag ska göra snart....

nu ska jag koka mig en kopp chaite, mycket godare än den man köper på stan!
ska lägga in en bild på tagentbordet jag sitter och skriver på nu, haha jätte snyggt och jätte irritersamt för när jag ska skriva  ö och ä så blir det såhär ; äö ä0. snyggt va? ;) här kommer bildrna :





yes, det är riktigt nördigt WOW- tagentbord. Behöver jag säga att min pojkvän var en nörd förrut? :p men såhär blir det när han  har en flickvän som är trög och inte tänker sig för... Haha.


Föräövrigt vann jag 2 mp3- auktioner idag. En rosa och en grön ipod. jag vill  ha dom båda, men älsklingen hävdar bestämt att han ska få köpa en. Hm, trodde han ja ;)
nej nu ska jag dricka mitt chaite (som chailatte) och sen sussa sött som en klubbad säl. See you all tomorrow! godnatt.



ÄR INTE I MORGON EN BÄTTRE DAG?

nja

min lillebror har ett precis likadant tangentbord, fast han har Guildwars istället för wow! ;)

Idag är en bättre dag!



2008-10-05, 07:26:48



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?