uppdatering inför Halloween.

2008-10-21, 21:09:38 / Kategori: my words
Idag fick jag brev igen från Bästavän, hon satt på en tråkig föreläsning och ägnade tiden till att skriva ett brev åt mig iställe- gullfia! Jag ska ta mig i kragen och skriva tillbaka. Och ett brev till storebror. Dock har jag svårt att skriva brev, vilket storebror erfarat flera år nu :P

Iallafall så kom Susanne med förslag på vad jag kan klä ut mig till på Halloween-festen (jag hoppas verkligen att jag blir ledig på söndagen nu då!!!). Hon kom med förslagen Samara, tjejen från The Ring, eller Jokern i Batman. Tycke Samara-idén lät toppen men sen kom jag på ett eget förslag. Jag ska vara Iprenmannen! Ska köpa blå tights, låna en tröja av Elin och köpa en stooor vit tisha som jag kan knyta i höften + pula in kuddar i. Läckert eller hur?! Mitt enda problem är var jag ska få tag på en gitarr, fast just i skrivande stund så kom jag på att problemet är löst, jag ska göra en egen gitarr av en pappkartong. Yes, jag känner mig lagomt kreativ och pepp inför festen, så snälla gud i himmelen, ge mig ledigt!




skönt att det är löning på fredag så att vi kan handla hem riktig mat. Imorn ska jag laga köttgryta åt min karl tills han kommer hem klockan 4. Vad jag ska hitta på under resten av dan är en fråga för sig. Träna kanske? HA!


Sandra

det va en riktigt bra ide det Åsa.:) ser fram emot att se det..:D



2008-10-21, 23:59:30 URL: http://sqvist.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?