ska jag bli skäggig nu?

2008-10-21, 13:13:31 / Kategori: my words
http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article3572561.ab

sitter och läser aftonblatet där jag snart hittar en artikel om en kvinna som har blivit skäggig efter att hon satt in en p-stav. Är det mitt nya öde- kommer jag oxå bli skäggig? nej fy och fä, är det en rädsla jag har så är det att bli skäggig! Jag har redan sagt till C att om jag blir handikappad och inte kan röra mig eller om jag inte förstår mitt eget bästa så ska (läs: måste!!!) han raka mig. huh, jag vill verkligen inte bli skäggig när jag blir stor!

Förövrigt kan jag säga att jag trivs med p-staven än sålänge. har haft den nu i tre veckor och jag har fortfarade inte haft mens!! inte ens en enda mellan blödning. Jag hoppas det håller i sig så och att jag inte får skägg. Då är jag nöjd.

Sandra

Du ska nog ha en hiskelig otur om du får skägg, jag är iaf oskäggig och jag hade den i nästan ett år.:D



2008-10-21, 15:10:14 URL: http://sqvist.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?