rubriktorka

2008-10-05, 15:28:14 / Kategori: my words
Idag mår jag faktiskt lite bättre, än så länge iallafall! Dock har jag ångest över allt jag har köpt de senaste dagarna, det är mycket pengar som gått åt... 2 ipods + en shuffle + en hårddisk åt xboxet + 2 vykort på Storsjö och Rönningsåsen till mormor och morfar. LIte roligt ska det bli att ge bort två små presenter till mormor och morfar iallafall, långt emellan vi pratar nu. Men imorn kommer mormor faktiskt in till stan och jag börjar inte jobba föräns 16 så jag kanske följer med dom ner på stan. På tisdag skajag iallafall boka mormor, så är det bara.

Nu sitter jag och skriver på älsklingens nya tagentbord han fick av mig idag, inte lika skönt som det gamla med det är helt okej. Såhär är det när flickan är klantigt och inte tänker sig för. Han verkar inte hata mig iallafall :)

Idag är vi "barnvakt" åt Rasmus. Eller Carina och hennes väninna åkte på bingo och han ville inte följa så han är hos oss iställe. Och det gör ju ingenting det :) Vi har nyss ätit ost och skink pinnini som vi gjorde i mammas våffelgärn. Ritkigt gott faktiskt :) nu ska jag städa piff och puffs bur, vilket verkligen behövs. Husse ska få vara barnvakt ochj se till att busarna inte hoppar ner på golvet. Vilket är typ omöjligt när man sitter ensam med dem + att Rasmus är rädd för dom :P




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?