otroligt besviken!

2008-10-01, 16:30:42 / Kategori: my words
Mitt spel kom idag (äntligen!) så när jag satte det i xboxet så funkar det inte, måste ha en hårdisk till den så att man kan köra vanliga xbox spel i älsklingens xbox360. Ni kan tror att jag blev måttligt glad. Varför har ingen sagt det tidigare - nerds!!!!

Idag har pappa och faster åkt till Turkiet en vecka, och jag och älsklingen har bokat (preliminärt fram till den 10nde, men jag vill, vi vill!) en resa till Egypten, nämligen Hurghada! Gissa om jag är glad för det iallafall :)

Hotellet :)

har dock läst lite forum nu och många säger att det är jacka på förutom mellan 11-16. känns sådär. Men vi har ju inte bokat nåt riktigt än så vi ska diskutera mera :) Det ser riktigt härligt ut iallafall!

idag har jag satt in min p-stav iallafll. Gjorde lite småont men nu har det gått över, äntligen slippe man oroa sig över bortglömda piller ;)
Nej, nu ska vi käka lite, sen åka till krokom och hälsa på. Smell you later!


Anja

jag har varit i Hurghada 2 ggr, en gång i slutet av november och en gång i mitten på december. Mitten på december var det inte så jättevarmt, det var verkligen jackan på på kvällen!! Så jävulskt kallt. Men annars är Egypten fint, passa på att åka till Kairo! Att klättra på pyramiderna är nåt man aldrig glömmer ;)



2008-10-01, 18:18:12



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?