min bästa vän!

2008-10-10, 12:40:14 / Kategori: my words
idag fick jag ett brev med posten, ett handskrivet med skrivstil. Oftast brukar jag kunna klura ut vem det är som skickar brev till mig för det är antingen storebror eller tandläkarn. Men inte idag. när jag öppnade brevet ramlade massa kort ut på mig och min bästavän. När jag läste brevet började jag storgråta hejdlöst. Ett brev från ens bästavän där det står att hon följt min blogg och att jag verkar vara lite nere, hon skrev en massa fina saker. Gissa om jag blev rörd :)

Det bästa med att ha en sånhär vän är att man vet att vad som än händer, även om vi bor på olika håll, och även fast vi inte hörs mer än nån gång i månaden iblan mindre, så står vi alltid kvar på samma plats. Vi finns där för varandra i med och motgångar!

Susanne- du är världens finaste människa och jag är oerhört glad och stolt över att få vara din bästa vän. Jag älskar dig gumman, i alla väder finns jag där för dig!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?