manikyr

2008-10-14, 22:17:47 / Kategori: my words
Sitter och pratar med Bästavän på msn och gör franskmanikyr. Jag älskar manikyr för det är så sjukt snyggt, synd bara att mina naglar ser ut som skit just nu :P Förra veckan köpte jag nagelstärkare så att mina naglar blir lite starkare och slutar skiva sig, så skulle jag köpa franska manikyren då oxå. Men när jag kom hem så hade jag 2 stärkare i påsen och ingen manikyr. Blev lite less men va ner och bytte häromdan. jaja, nu ska jag gå och tvätta ansiktet och borsta tänderna och sen sova. Först bara pensla på ett lager topplack :P

morgondagen bjuder på fika på törners med Elin, sen personalmöte. Sen vet jag inte. kanske träning eller annat onsdagsnöje. dock har jag tappat träningen eftersom jag är så trött så jag skulle tro att det blir soffan och kanske film. men det är imorn det, nu ska jag sussa, godnatt!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?