lattemaskin

2008-10-08, 17:22:44 / Kategori: my words


älsklingen köpte sig en espressomarskin idag, han har dock suttit 2 timmar nu och försökt få igång den. Men nu ser han ut att ha lyckats. Men jag vet inte jag, ser ut som att han mest har stökat till....

2 av mina mp3er kom idag, och en har jag redan sålt. Som jag nästan ångrar ;) nej men dom här andra funkar oxå, dom ser ut som ipods men funkar inte alls lika bra. för det första är knapparna hårde som få och så grafiken, ha den är bara att skratta åt. Inge vidare vill jag lova :P Dock spelar den musik så det får duga. jag vill ha min gröna, jag ska sälja den här rosa åt älsklingen tror jag :)

fybubblan, jag har gått och dragit på mig en förkylning, har ont i halsen och nacken + att det börjat kännas i näsan. Känns inte lockande att jobba imorn, bara 16-20.30 men ändå... Jobbigt när man är sjuk :(

ida

hej hoppas du håller dig frisk för det är du och jag i morgon på röd



2008-10-08, 20:33:54

ida

hej hoppas du håller dig frisk för det är du och jag i morgon på röd



2008-10-08, 20:34:18



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?