ingen rubrik

2008-10-02, 14:31:36 / Kategori: my words
det blev en 10 minuters springtur, resten gick jag. Var ute 25 minuter i regnet. Det är väl bra, med tanke på hur jag har rört mig/ ätit senaste veckorna. Nu ska jag klä på mig och göra mig i ordning, sen ska jag värma pölsa och titta på tv. jag jobbar 4 timmar idag, chill!

Är det nån biverkning av p-staven som jag känner eller vad är det? Mår illa och när jag sprang idag höll jag på å spy + att det gjorde ont i såret. Jag mår inte alls 100 så det är tur i oturen att jag ska jobba 4 timmar. imorn blire mellan 7-16. Hur jag ska ta mig upp ur sängen klcokan sju på moron igen det undrar jag. Jag som haft sovmoron nu hela veckan....

ida

jag har rätt ont nu så jag fick ta en värktablett. nä jag är ledig jobbar hela helgen......

kram på dig



2008-10-02, 18:19:07

Sandra

Det kan vara en bivärkning. men sen att det gör ont i såret är väl inte så konstigt eftersom dom har gjort ett hål i huden.



2008-10-03, 14:31:47 URL: http://sqvist.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?