hjälpsam dotter.

2008-10-23, 10:08:01 / Kategori: my words
Nu är vardagsrummet fyllt igen. 4 jävla torkställningar! måste ta kort på det så ni får se. Ni kan bara ana hur kallt och fuktigt det är här inne. Syns dock på fönstret :P

Dagens planer är att hjälpa mamma med att få upp vinterdäcken till bilen, sen hem och duscha och göra nåt med mitt föjävliga hår.
Ikväll ska jag på avskedsfest eftersom Anja flyttar. Har bara kjänt tjejen över sommarn men  hon lämnar ett tomrum efter sig ändå. Tur att hon är en flitig bloggerska :) Vi ska kika på Vem Vet Mest (svt2, 19.00) där hon och hennes kille är med, så missa inte det! Ska ta med min en kär gammal vän, vinflaskan, på festen. Dock ska C upp och jobba tidigt imorn så jag måste pallra mig hem  i god tid. Självklart ska jag göra det för min älskade sambo eftersom han är så snäll å skjutsar mig. Jaja, det kommer bli skoj :)

Nu ska jag käka lite frukost och sen gå till mamma, ciao! <3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?