hem en sväng.

2008-10-20, 15:20:46 / Kategori: my words
nu sitter jag hemma, väntar på bussen som går om 20 minuter från Odensala. Ska tillbaka på jobbet eftersom jag har delad tur idag. Trots att jag har sovit en stund och blivit väckt av att brevbäraren plinga på (marodör-ringklocka!!!) så är jag jä'tte trött och har en härlig huvudvärk. Hoppas den går över ju mer jag vaknar till liv.

Mamma ringde nyss och berättade att vhon har ringt till energikanalen (hon som höll till på gamla VIP) och pratat om ansiktsbehandlingar. Jag och mamma har fått presentkort där och dom går snart ut. Mormor har kommit på att hon oxå vill följa så världens-bästa-trio ska gå iväg nu någon vecka. Det ska bli skoj, det är alltid skoj att umgås med min kära familj :)

Terrariet är skitfint men behövs städas eftersom pruppisarna tuggar sönde vattenflaskorna så spånet är inte så roligt längre, men det blir ett projekt för morgondagen. jag är ledig nu i tre dagar, ska bli så sköööööönt! Dock jobbar älsklingen men han kommer hem så vi kan äta middiag ihop iallafall. problemet är att alla pengar är slut så vi har ingen mat ;) Tur att det är löning på fredag... ska bli himlars så roligt :D

nu ska jag ge pruppisarna lite uppmärksamhet och mat, sen ska jag kila till bussen, ciao!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?