halloween

2008-10-18, 22:09:42 / Kategori: my words
Ikväll när vi åkte från krokom sa älsklingen att han vill åka på Halloween-festen i loka den första. Jag är inte sen på att vara på den idéen eftersom förra året va hur kul som helst. Ska se hur det löser sig med jobbet bara. Sen har jag bara ett problem till, vad fan ska man klä ut sig till?!

Nån som har nåt tips?


kan dock inte lägga pengar på så mycket kläder och maskeradgrejor, och häxa va jag förra året. Nånting annat, lätt att fixa..  tipsa mig snälla ni som läser :)

Sandra



2008-10-20, 23:36:11 URL: http://SQvist.blog

Sandra

jag ska oxå dit.:) Hoppas på en lika rolig afton som förra året. Och jag har oxå problem med vad jag ska klä ut mig till och eftersom vi är tre stycken som ska försöka klä oss sammanhängade så blir det helt plötsligt mycket svårare. Och eftersom man inte är hur rik som helst så blir det ännu svårare. men vi kommer nog på nått och det gör nog du med.



2008-10-20, 23:38:06 URL: http://sqvist.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?