förkylningen gror och ger mig snor.

2008-10-08, 20:53:40 / Kategori: my words
nej inte riktigt men nästäppa. Jag tycker ritkigt synd om mig själv just nu, jag mår som en pissråtta. Men snart ska jag gå och lägga mig, kanske läsa lite gossip. Imorn ska jag jobba egentligen men om jag mår såhär imorn när jag vaknar (ska kliva upp tidigt imorn) så måste jag tuvär stanna hemma. Jag tar hellre på mig turen på fredag eller så även om det är kräftskiva med jobbet + att Nattis är hemma och fyller 20 på lördag. (inte för att vi umgås så mycket nu förtiden eftersom att det gick åt helvete, igen!) Iallafall. Huh, ett par ipren och lite sömn kanske hjälper, förhoppningsvis. Annars vet jag att det är jag och goaste Ida på röd imorn, och det funkar alltid bra. Fan jag hatar att vara sjuk :S

Förövrigt älskar jag att jag är så fyndigt rimmig ibland. Nu tänker jag på min rubrik alltså. Mohahah, töntfia.

Nej nu ska jag lägga mig i sängen med en kopp te och min älskade bok. Vill läsa klart GG serien så att jag kan läsa resten av mina böcker som jag har nu.. Dessutom känns det bara konstigt att läsa dom böckerna eftersom jag sitter som fastspikad när nya avsnitten kommer. Men jag tycker om dom ändå :)


Amir Akrouti

sv: tackar för kloka och fina ord.



2008-10-08, 21:40:45 URL: http://gaybloggen.com

ida

du får krya på dig gumman saknade dig på jobbet



2008-10-09, 20:30:53

Amir Akrouti

sv: tack så mycket :D



2008-10-09, 21:09:26 URL: http://gaybloggen.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?