.

2008-10-30, 23:14:29 / Kategori: my words
sitter och väntar på att älsklingen ska komma hem, det är så jävla tråkigt bara. Skulle ju aldrig klara av att bo själv det känner jag ju :P

imorn har jag inga planer förutom att mentalt förbereda mig för Sjöängen igen och ringa dit och fråga när jag ska jobba. Så ska jag tvinga C att dammsuga av golvet för jag har gjort massa annat den här veckan och han bara kommit hem, sove och skite ungefär. Ska sälja en mp3 oxå, för 57 jävla spänn. Mig kostade den 400 jävla spänn! skit saker....

Just nu vill jag bara öppna vinflaskan och supa mig redlös. och späda på med bakistabletter så jag slipper vara bakis imon. det är det värsta, men jag vill ha den värmande känslan i kroppen. På lördag!

nej nu ska jag leta mig nåt att äta, gå och tvätta mig och smörja med asdyra (fast ändå ganska billiga) kräm och sen krypa ner i sängen. Måste göra klart Rasmus vantar imorn så han kan få dom nångång, seg som jag är.
godnatt.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?