.

2008-10-15, 21:44:28 / Kategori: my words
ibland undrar jag hur ni skulle ha det om jag en dag bara försvann. vad ni skulle göra och vad ni skulle säga? Om inte jag fanns, vem skulle ni vända er till och vem skulle ta min plats? Ibkand önskar jag bara att jag inte va jag, för jag är så himla trött på att vara mig! jag vill försvinna, sluta vara jag och se er med andra ögon. men vad som är händer så kommer jag alltid finnas där, trots allt...

Anja

Åsa! Nu slutar du upp med dumheterna. Du är bra precis som du är, och om du vill så kan jag räkna upp alla dina bra egenskaper nån gång.

Om du inte fanns skulle världen vara ett sämre ställe!! Om du bara försvann skulle vi leta såklart. :) Ses senare <3



2008-10-16, 10:28:18

Kristina

huvva vöss du pratar! Inte vill ja att du ska försvinna Åsis!<3



2008-10-16, 17:53:37 URL: http://mysteria.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?