.

2008-10-15, 10:10:59 / Kategori: my words
jag är trött, så himla trött hela tiden. Undra vad det är för fel på mig?

Idag ska jagsom sagt träffa Elin och åka till Torvalla på personalmöte men första måste jag duscha och slänge i mig en macka. Jag önskar det redan va gjort för jag är trött och lat. Senare blir det, ehum, film, käk och tv skulle jag tro även om jag egentligen borde gå iväg och träna. Min insperation har försvunnit och jag sväller som en gris. Bläääääääää!

Jag längtar efter en chailatte, en törners-chailatte. Dom är gudomlig. jag vill ha en egen flaska spicy chai så jag kan göra egen. varför finns dom inte i stan?!!!!

Dani

Testa kaffe, det funkar jag lovar ;)

puss/Dani



2008-10-15, 12:56:49 URL: http://fullofit.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?