.

2008-10-03, 23:00:56 / Kategori: my words
idag är jag svull, har ätit hur mycket chips, dipp och godis som hellst. och just nu sonar jag mina brott. jag mår inte alls bra!

idag har jag traderat - och köpt en sån här, en grön och fabriksny- ouppackad :)

dessutom köpte jag en hårdisk till älsklingen xbox 360. Egentligen inte meningen men nu är det gjort. under 500 spänn iallafall.... ;)

idag fick jag en såndär jobbig känsla, sa hejdå till Anja på jobbet. Vet inte om jag kommer träffa henne så mycket mer nu eftersom hon jobbar sin sista helg ihelgen. Kommer iallafall vara på din avslutningsfest ;) Haha, iallafall så kommer jag sakna dig Anja, har haft jätte kul med dig under sommaren :) Men vi kommer och hälsar på i januari iallafall - vi ska ju avboka egypten och sikta in oss på London istället. och då blire paaartiii :D

Nu ska jag lägga mig och sussa, sleep tight!

Anja

du är så SÖT Åsa!!! tycker att vi ska ta en fika på stan nån dag framöver :)

Förresten, jag har en sån där silvrig iPod shuffle, dom är asbra att ha när man springer!



2008-10-04, 12:47:20

anja igen

och naturligtvis kommer jag sakna dig med!! Men PARTY PARTY!



2008-10-04, 12:51:25



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?