en lista, för att jag inte orkar annat.

2008-10-24, 14:24:44 / Kategori: my words
Lovar du att vara ärlig? Ja
Du heter: Åsa
Smeknamn: Inget?
Låt just nu: Fix you - coldplay går alltid hem!
Om du röker: ibland
Favoritkaraktär(er) i bok: Ingen aning!
Vem behöver du mest just nu: min sambo
Vad tror folk om dig: att jag är störd i huvudet?
Stämmer det: Ja?
Brukar du skratta för dig själv? Ja, hellst i sömnen!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? segt :P
Vilken är din favoritmålning?
allt som har med tigrar är fina!
Vart bor du?
östersund
Trivs du där:
ja
Festar du mycket:
nej
Vad har du för mobiloperatör:
Halebop
Är du allergisk mot något: 
Nötter & känslig mot laktos
Nästa mål i ditt liv: vara ledig på söndag
Hur svarar du i mobilen:
Beror på vem som ringer.
Vem ringde du senast:
pappa
Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
allt möjligt
Antal sömntimmar i natt:
9 ungefär
Brukar du komma i tid:
Ja oftast, fast inte när jag gick i skolan
När mår du bra:
När jag inte är ett peniskmonster
När blev du fotad senast: Igår
Vad tycker du om fötter:
Usch!
Är du smart:
Inte överdrivet :)
Är du aktiv i skolan:
jag går inte i skolan längre!
Favorit dryck på morgonen: Vatten
När brukar du gå och lägga dig:
Olika. Men oftast 22-23-00 någon gång.
Är du blyg:
ja ibland
Sysslar du med någon idrott:
Nej
Vill du hellre ha mail än brev:
Nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Nej
Använder du stjärnor eller kajal:
Lite kajal dom få gånger jag sminkar mig nu förtiden.
Vem/vilka betyder mest i ditt liv?: Mamma, Christoffer, Susanne
Är du bortskämd:
nej det tycker jag inte
När fyller du år:
9/5
Tycker du om någon just nu:
Ja!
Om sex månader:
ja det hopppas jag :P
Jag samlar på:
dammråttor?
Gröna eller röda äppeln:
Gröna, dom röda är så mjöliga
Vem ringer du när du är arg/ledsen:
vet inte, håller det mest aför mig själv
Gillar du golf: 
Gubb-sport
Vilken tid gick du upp idag:
Halv 10
Har du sovit i din egna säng inatt:
på sätt och vis eftersom vi hyr möblerat
Har du strumpor på dig nu:
Ja
Vad ska du göra ikväll:
Jobba och sen slöa på soffan! kanske åka och handla om det orkas
Var vill du bo när du blir stor:
Vet inte, i ett stort hus med sambon och två trollungar!
Är det okej att gråta:
Ja jag gör det hela tiden
När grät du senast:
I natt
Vilken årstid tycker du bäst om:
Sommaren
Laddar du ner musik och film från Internet:
ja
Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Åh, resa och skämma bort mig och C!
Bär du glasögon eller linser:
nej men jag har glasögon egentligen
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:
nej för mig är det inte viktigt
När går du upp ur sängen typ en helgmorgon:
Olika
Har du piercing:
Hål i öronen och tungan
Vill du gifta dig:
Ja
Vill du ha barn:
Ja
Solar du ofta:
nej, borde sola mer!
Är du bra på att laga mat:
Nja ganska
Gillar du att dansa:
Jaa
Hur vig är du:
HA, som ett kasssaskåp!
Vad dricker du helst när du är törstig:
Vatten
 Vilken är din favoritglass:
Gammaldagsvanilj med chokladsås eller strössel
 Tror du på ett liv efter döden:
Ja, absolut.
Tycker du om sushi:
Åt helvete med sushi!
Vad äter du helst när du ser på film:
Chips och dipp, godis eller popcorn
 Bor dina föräldrar tillsammans: Nej, har dom inte gjort på 15-16 år!
Har du tandläkarskräck:
Nej men tycker det är otrevligt att gapa så inför folk
Vad heter du i mellannamn:
Camilla
Är du morgon eller kvällsmänniska:
Mitt-på-dagen-människa :P
Vilken ögonfärg har du:
Bruna
Vilka hår färger har du haft:
Brunt, Svart, Rött
Har du någon gång gråtit dej till sömns:
För många gånger
Biter du på naglarna:
nej
Är du beroende av något:
ja, ömhet
Hur ofta tränar/motionerar du:
Inte så ofta nu...
 Vad gör du på helgerna:
Jobbar ibland. Annarsså lite som möjligt
Brukar du bädda sängen:
Ja men inte varje dag
Hur många timmar sover du på en natt:
mellan 6-10
Senaste bok:
Gossip Girl :P
Har du kysst någon under den senaste veckan:
Ja
Vad var det senaste du sa:
"vad gör ni nu pruppisar?"
Önskar du att du bodde någon annanstans:
Ibland
Vem kramade du senast:
Mamma
Saknar du någon nu:
Ja, Susanne!
Hur många lampor har du i ditt rum:
3
Vem ringde dig senast:
Pappa
Var du glad igår:
Ja, jag var på fest :)
Vilken är din favoritfärg:
vet inte, beror på humöret
Sminkar du dig:
Nej, inte ofta nu längre
Känner du dig värdelös:
Ja ibland.
Känner du någon som har tagit självmord:
ja, flera stycken
Har du somnat i skolan någon gång:
Ja! och börjat snarka :P

fan va tråkig information!
Nu ska jag lägga mig på soffan och sova en timme, sen ska jag göra mig i ordning för jobbet i 4 timmar :S



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?