dagens planer

2008-10-22, 10:46:29 / Kategori: my words
Jag har sovit så dåligt inatt, vaknat hela tiden och trott att jag legat på papper. Kan förklara detta genom att jag bytte sängkläder igår och kudden+ påslakanet är tunnt och stelt, vilket innebär papperskänsla. Idag måste jag bädda om så att jag kan sova inatt.

Snart kommer Mami så vi ska gå ut och gå en sväng. Det är alltid skönt och roligt att ut och gå med mamma. jag älskar min mamma, hon är den bästa jag vet :)
Igår såg jag på House, någon som såg det? Chefens barn höll på att döda både mamman och sig själv. När House skulle operera barnet tog den sin lilla hand och la den på Houses. Det fick mig att längta ännu mer tills den dagen då jag blir mamma. Lyckost Kristina säger jag bara :)

Resten av dagen tänker jag spendera här hemma och i tvättstugan. Är lite trött att jag ska behöva både städa (alltså inte bara grovstäda utan överallt!) och tvätta idag när jag är ledig. Men jag står inte ut i rotan längre, så är det bara. Dessutom ska jag städa Piff&Puffs terrarium. Måste ner på Kontorsvaruhuset och köpa rör alltså. Kanske ska ta med mamma ner dit?!

nej nu ska jag ner och slänga i tvätt i maskinen, smell you later. 



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?