Dagen

2008-10-30, 16:11:38 / Kategori: my words
Idag har jag, mamma och mormor varit på ansiktsbehandling på Energikanalen.  Jag valde att göra en rejuvigrejs, vilken det ingick portömning i. Jag kan säga att portömning är nåt av det värsta jag har varit på! Det gjorde så sjukt ont att tårarna sprutade. Men det känns bra nu efteråt och jag ser fram emot att se om alla mina äckliga porer på näsan och hakan försvinner. Köpte oxå (mestadels fick) tvättgel, ansiktisvatten och fuktkräm som passar min torra hy med fet t-zon i märket Rosen-serien. Ska bli spännande och se vad denna serie kan göra för min hud.


Efteråt åkte vi på Daffy's och käkade kebabrulle och snäll som jag är ringde jag till älsklingen och bjöd honom oxå. Ikväll ska jag bara ta det lugnt eftersom E skulle hämta M iställe och åka bort. Kul att ses....

Nej fybubblan, nu ska jag kika på tv och sen göra mig nån mat. Typ morotsbiffar eller någonting gott och nyttigt. Eller höstsoppa, passar dagens kalla väder och kylan i lägenheten.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?