ångest

2008-10-02, 13:03:57 / Kategori: my words
idag har jag ångest:
- För det första sov jag till halv 12! idag, och så börjar jag jobba 16.
- För det andra så har jag inte tränat på evigheter och jag är tillbaka på samma spår, alltså att bara äta och mula i mig så jag känner mig som en michelingubbe.
- För det tredje så måste jag städa garderoberna, helst  igår.
 -För det fjärde så ska jag och älsklingen avboka våran resa jag var så glad över idag. Det är tydligen jätte kallt i egypten efter 16 så man måste ha jacka, och ingen av oss åker utomlands för att använda jacka. Dumt av oss att inte tänka så långt innan vi bokade....
- För det femte är mitt blåmärke ännu synligare och snyggare idag....
- Och för det sjätte så är jag på cp humör, inte alls på så glatt och roligt humör. Det känns som att jag skulle kunna sova minst 5 timmar till. Vad är det för fel på mig och varför är jag så trött?

Jag saknar att träna flera gångeri veckan, men jag är så lat och så känns det som att jag hamnade tillbaka på ruta ett, lathets-rutan. Bara för det så ska jag ut och springa nu. Men det är kallt ute och inge skönt spring väder. Tänkte gå på spinning men eftersom jag vaknade en halvtimma innan så kände jag inte för det längre. Blä, jag hatar hösten :S




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?