älskling kom hem!

2008-10-27, 23:00:23 / Kategori: my words
för jag längtar efter dig :) <3

har suttit bänkad här sen jag kom hem typ 20 över 9. men det gör inget för imorn är jag ledig. som resten av veckan. Och lika glad för det är jag, tralalalal !!!
är verkligen supertrött så jag ska ta mig en kopp te och något annat gott och somna på soffan tills älsklingen kommer hem om en timme. Det suger att han jobbar kväll den här veckan, även om vi ses hela dagarna då.

jag är så sjukt less på alltihop så därför känner jag att jag inte har så mycket att blogga om heller. mitt liv suger och jag är arg och sur och less. så är det bara. men jag har världens goaste hjärta som finns här för mig ändå. <3

På lördag blire halloweenfest och jag hoppas det blir lika roligt som förra året och att jag slipper urinvägsinfektionen iår (tack nattis!) Som jag nämnde tidigare ska jag vara iprenmannen, fast snarare som kvinna. Det kommer bli asläckert! tror jag ska ner på stan och leta grejor imorn, och hitta på en styrsel åt älsklipälski oxå.

nej nu ska jag sova på käka och sova på sofffan, nighty!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?