aaaj!!!

2008-10-01, 22:34:49 / Kategori: my words
Efter att ha läst att det är superkallt i Hurghada i januari (såklart hade jag kunnat räknat ut det, men man är väl trög) så har vi bestämt oss för att avboka resan. Men det innebär nya möjligheter, eller hur?! Jag vill fortfarandne till London, uppleva en storstad på riktigt. Dessutom vill jag uppleva rean jag har hört rykten om, och såklart vill jag träffa Anja som kommer bosätta sig där inom en månad. Just nu är jag bara öppen för förslag, men utomlands ska jag!


Jag har ont i armen, konstigt när den börjar se ut såhär? Blåmärket syns mer i verkligheten, det är bara lite dåligt ljus i hallen där jag står. Inte så skönt är det vill jag lova :P Men nu sitter den där och jag behöver inte bry mig om eller vara rädd för att glömma fler piller. Det enda jag ska göra nu är att göra ett grav-test om ungefär en vecka för att kolla så att jag inte är med barn, en säkerhetskoll bara alltså. Sen i slutet av året ska jag tillbaka till barnmorskan och diskutera om det är ett bra alternativ för mig eller inte. Förhoppningsvis ska det gå som på räls, och förhoppningsvis så slipper jag min mens efter det här och det vore verkligen min dröm!





Nu ska jag gå och lägga mig och läsa nya vecko Revyn som kom idag, godnatt!

Anja

Det är så jobbigt med utomlandsresor på vintern, man måste åka så himla långt bort och det är så dyrt! Det är typ Sydamerika, Indien, Thailand eller Afrika som funkar på vintern. Dyrt men jättevarmt och skönt! Eller ja, nordafrika är det ju kallt i. Men när man närmar sig ekvatorn är det lugge!



Det går ganska billiga resor till Gambia (typ 5000 kr) och där är det sjukt fint!! Och jättevarmt! Ett exotiskt land, det tar 9 timmar att flyga och det är världens billigaste land (inget skämt, jag har läst statistik på det).



2008-10-02, 10:49:25

Sandra

Hoppas det blir bättre för dig än vad det av för mig.. blödde typ konstant i ett år. inte det roligaste och nu är jag glad över att den är borta. Puss



2008-10-02, 14:40:51 URL: http://sqvist.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?