tisdag, på god väg mot helgen

2008-11-11, 11:56:58 / Kategori: my words
Sov lite länge idag eftersom jag satt uppe vid datan nästen ända tills älsklingen kom hem, då kom jag på att jag skulle duscha. Bra gjort när man har haft hela kvällen på sig :)

Idag har jag inga större planer eftersom jag ska jobba ikväll. Börjar klockan 3 så det blir inte många knop gjorda innan det. Ska ta ner tvätten och städa lite kanske. Eller så gör jag det imon när jag är ledig. Eller nästa vecka. Eller inte alls. Huh, jag är så lat!

Självklart är jag seriös om min Iprenmannen-tatuering. *Harkel*
Inte riktigt kankse, men tattuera mig ska jag. På höger handled. Vet bara inte vad än. En tiger (huvudet bara alltså) eller någonting annat. Vill hellst inte ha nånting så stort och plottrigt eftersom det är på ett litet ställe. det löser sig, ska ju inte dit imorn direkt :)

yes, nu blir det till att ta vara på den lilla tiden man är ledig, ciao!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?