sugen på en ny.

2008-11-10, 22:11:26 / Kategori: my words
Efter att ha pratat med min gode vän PET(er) hela kvällen och diskuterat det ena och det andra så har jag kommit fram till att jag måste lägga mig under nålen igen. Hos tatueraren alltså. Och den här gången ska jag föreviga halloween 2008, bara för att det var en så sjukt rolig kväll! Jag ska tatuera Iprenmannen på högra bröstet! SNYGGT!
jag blev så insperarad att jag gjorde en skiss. Men såklart så funkar det inte att lägga upp bildjäveln, därför hänvisar jag till bilddagboken.

Imorn ska jag ringa och boka tid.
skämtåsido alltså, för den som inte fattar.



Tack PET för ikväll, trots att det såg mörkt ut så blev det en trevlig kväll vid datorn. Precis vad vänner är till för :)

PET

Tack själv ÅS, tycker helt klart du ska köra på ipren-mannen. Det är klart du ska förena 2008 års halloweenfest!



2008-11-10, 22:25:37



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?