snälla gud,

2008-11-25, 14:01:04 / Kategori: my words
Ge oss en vagn, eller åtminståne en stor bil så vi kan frakta hem garderoben ikväll!
(så att jag har nånting roligt att göra imorn= burbygge!)

Det var så roligt imorse, alla dom jag mötte på väg hem var på väg till skolan eller jobbet, själv var jag påväg hem till sängen! haha, snacka om att jag var skadeglad :D

Borde städa, borde verkligen städa om vi ska hämta garderob ikväll, men hur kul är det? Sitter och pratar med PET på msn iställe, mycket mer nöje! Idag ska jag göra potatisgratäng till middag, och jiisess vad jag längtar! Dock har jag inga pengar på kontot så jag måste föra över lite pengar för att få det här att gå ihop, det gör det aldrig...



Jennifer Wikman

ha en fin kväll!



2008-11-25, 22:46:04 URL: http://jenwikman.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?