Jag har hittat rätt!

2008-11-28, 11:47:00 / Kategori: my words
På nåt sätt så säger den här låten så mycket om hur jag känner för dig just nu, för oss och våran vänskap. Vi verkar ha fastnat i det där svarta hålet igen, där vi varit så många gånger.
Lars Winnerbäck & Melissa Horn - Som jag hade dig förut

Du springer aldrig ifatt,
när jag väl är där
jag vill inte tänka framåt
men är livrädd att fastna här
nu kan det vara för sent
att säga som det är
Vi testar nya vägar
som aldrig tycks ta slut
 vi har försökt att fånga den andra
 men aldrig nått ut
jag vill ha en sista chans
så jag säger det rakt ut
Jag vill ha dig nu
som jag hade dig förut
jag vill ha dig nu
som jag hade dig förut
Jag vet att det är svårt över telefon
men när jag har dig nära
vill du därifrån
jag vet att du har tänkt
men berätta hur du mår

Jag försöker träffa andra
men det är inte så lätt
jag har försökt att tänka bort dig
på alla sätt
det är dags att lägga på
 men att stanna känns så rätt
Och jag vill ha dig nu
som jag hade dig förrut
jag vill ha dig nu
som jag hade dig förrut
jag vill ha dig nu
som jag hade dig förrut
jag vill ha dig nu
som jag hade dig förrut



Mikaela

hmm, gud vad jobbigt! :/ vad trist när det blir sådär! det var ju inge roligt alls. Men ska man fixa saker så ska man ju göra de riktigt oxå. :P Vart är de ni bor? letar ni ny lägenhet nu eller?



2008-11-28, 12:00:08 URL: http://mikaelalillis.blogg.se/

Mikaela

ja men de låter ju ändå bra, vad roligt! :) men hoppas ni hittar en ny lägenhet då. :) det är ju lite svårt och hitta lägenhet nu, många som vill ha. :/

Ja, det var jättejobbigt :( men ska ju få tillbaka pengarna så det är ju bra.



Ja, asså jag hade hittat ett , men nu kommer jag ju inte ihåg vart de var :O och jag hittar inte stället igen. Men jag sökte ju vara på syrup och de på google :P men de e knepigt de där.



2008-11-28, 12:35:15 URL: http://mikaelalillis.blogg.se/

Alina

Trevlig helg! :)



2008-11-28, 12:36:57 URL: http://emmiealina.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?