.

2008-11-12, 17:41:51 / Kategori: my words
Tjoho!
idag har varit en lugn dag, blev väckt klockan 10 (efter att ha sovit 1,5 timmar igen, jobbade ju till klockan 8) av att nån jävla idiot plingade på dörren typ sjuttielva gånger. C fick lov att kliva upp och öppna och där stod hyresvärden + två killar till - vi skulle få ny kyl/frys!  wow, äntligen måste jag säga. Passade precis och det bästa av allt, och som vi inte trodde, var att det var splitter nytt. Wow igen!

Nu sitter jag och väntar på att tiden ska gå, för nu klockan 6 ska jag följa med tjejen på lite aktiviter. Ska bli kul, det känns inte som att jobba! men samtidigt känns det sjukt nervöst eftersom jag inte varit där förut och så har jag inte heller träffat hennes kompisar + assistenter. Hm, det ska nog gå bra skulle jag tro, det handlar trots allt bara om 2,5 timmar.

När jag kommer hem ska jag mysa framför tvn, kanske datorn, och smaka satsumas. blir nog kanska todogt ikväll, är sjukt trött! kanske skriver igen sen, puss.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?