dagen avslutad

2008-11-17, 22:15:19 / Kategori: my words
Nu har jag jobbat klart för den här omgången, på torsdag jobbar jag några timmar igen, sen ledig. Känns skönt att veta att man får mycket mer än väntat den här månaden. Fick 66 timmar på schemat och har redan jobbat över 70 timmar på två veckor. Och det är inte inräknat då jag jobbat mellan 23-06 eftersom jourtiden räknas på nåt sätt som jag inte förstår :P jag känner mig ganska nöjd nu när jag får sova nån dag :)

Imorn ska jag gå till Lillänge för att handla lite åt pruppisarna. Mat och hö. Orkar nog inte köpa sand eftersom det blir så himla tung och gå hem igen med flera kilo sand :) Ska ringa kusin oxå och fråga om vi kan få komma och kolla på chillorna på onsdag efter att älsklingen kommit hem. Vore så himla roligt att ta hem fler bäbisar! :) Har dock inte bestämt oss om vi skulle ha honan eller pojkarna.....

Imorn ska vi oxå åka till Krokom och fira Carina och C's gammelmormor som fyller 90 år! Grattis på er :)



Sänder massa tankar till familjerna och vännerna som miste sina barn och vänner i olyckan i Trångsviken häromkvällen. Vila i frid!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?