Vi bor i en flyttlåda

2008-07-10, 10:18:24 / Kategori: my words
...men vi börjar ändå få till det litegranna här i lägenheten. Har hållt på flera dagar med enbart köket, det tar som lite tid när man ska packa ner massor av grejer, städa, plocka upp min agrejor, och sen packa ner grejorna som jag först plockade ur skåpen. Det känns lite sisådär att "städa in sig"... Nu står dock nästan allt i skåpen så jag ska väl dra vidare till toaletten så att den blir fräsch.

Idag håller jag på o tvättar i vår nya tvättstuga för första gången. Eller ja, nya är att ta i. Det är vitvaror från stenållder. Till o me såna här tvättbrädor dom använde förr i tiden är mer modern än tvättmarskinen i våran tvättstuga. Hoppas verkligen att det ska rustas upp där nere som det tydligen tjatas på.

Mina tankar går till Kristina och Ante som i tisdags fick en liten son! Många grattis till de nyblivna föräldrarna!

Sojung

sv: tills imorgon:) jag bor mitt emot träningshuset typ, eller step in eller vad det heter:) om du vet vars det är, sj?



2008-07-10, 10:24:27 URL: http://sojung.blogg.se/

Angelica L

Ha en fin dag :D



2008-07-10, 10:47:26 URL: http://angelicalarss0n.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?