Underbara sol!

2008-07-03, 15:22:07 / Kategori: my words
Idag är det verkligen är härlig dag, solen skiner som bara den och det är huuur varmt som hellst ute.

Jag saknar min Ella, kom och lek med mig ikväll :)

Idag sov jag och älski typ till tolv, inte konstigt när vi var vaken halva natten för att fixa till läckan som var. Fick stänga av vattnet och allt. Men idag kom dom från antisimex och KM-nånting och fixade till det.

Dessutom har Piff&Puff fått varit ute idag. Ställde ut buren på gräset så dom fick känna någonting nytt. Jag tror dom gillade det. Men det är dock lite varm för dom tror jag, dom verkar lite slö :)

ett fett plus i kanten för att jag hittade min älskade gossip bok i svärmors sovrum(?!) idag. Dessutom så har jag snart andra säsongen av satc, i love it!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?