torsdag,

2008-07-10, 15:31:44 / Kategori: my words
Har städat och tvättat hela dagen, är lite trött nu faktiskt. Och otroligt sur på tvättstugan! torkskåpet som står där så fint är inte en ikopplat, jätte bra när man har huuuur mycket tvätt som hellst. Dessutom så funkar torktumlaren huuur dåligt som hellst, man kan typ torka en och en strumpa över en timme utan att det blir torrt. Ska hem till mamma sen och fråga lite snällt om jag kan få låna torkställningar av henne för annars kommer min tvätt aldrig bli torr...

Snart slutar min karl och då ska vi åka och handla, konstigt att maten tar slut så fort när man inte bor hemma hos mamma?

Sojung

sv: okej:) vars bor du då? Jag jobbar på ett boende för utvecklingsstörda:)



2008-07-10, 16:12:41 URL: http://sojung.blogg.se/

Sojung

lite komiskt, andra gången jag hör "olssons kulle idag" och vet fortfarande inte vars det är:P haha.. hmj ja det är riktigt kul:) ja precis Bräcke:)



2008-07-10, 22:38:44 URL: http://sojung.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?