tisdag

2008-07-22, 10:32:48 / Kategori: my words
Äntligen fick jag sova tills jag vaknade av mig själv. Vilket var 10, prick. Vaknade liggandes med huvudet och fötterna i varsitt hörn av sängen. Det är faktiskt riktigt skönt med en stor säng :)

idag ska jag nog bara ta det lugnt.  Städa lite åt piff och puff kanske. Ska börja med att äta frukost framför SATC, ungefär som vanligt mina lediga dagar :) Mormor och mamma kommer och hjälper mig med att frosta av kylskåpet. och så ska vi få lite kött av mormor så nu blir det käka av!

See you later alligator, dodo doro!

Anja

Det låter som att du haft nästan en lika skön dag som jag då! Jobbade bara 10 timmar idag :D dvs jag är helt sluuuuuuuuuuuut!!!

jobbar du imorrn?



2008-07-22, 19:16:51 URL: http://anjablixherrlander.blogg.se/

Anja

haha ja det var en dam som heter nästan samma som du! Jag jobbar 16-2030 imorrn, så himla skönt med lång sovmorgon :D



2008-07-22, 22:02:51



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?