nyförsäkrad

2008-07-24, 18:22:32 / Kategori: my words
Var in på en sida som VeckoRevyn tipsade om om man skulle teckna försäkringar, Insplanet.com heter sidan.  Helt plötsligt när jag satt och kollade på Länsförsäkringar så ringer telefonen, en kille i andra änden som ringer från Insplanet och hjälper mig med att försäkra våran lägenhet. Vet dock inte hur många kvadratmeter lägenheten är så lite knas blev det. Han tyckte oxå att vi är dum som inte har brandvarnare, vilket jag inte har tänkt på förns han sa det. Så på lördag (jobbar ju till 18 imorn!) så ska jag springa på classes och köpa en brandvarnare. jag hoppas verkligen att jag får tag på en, för nu törs jag ju inte bo här för tänk om det börjar brinna och vi blir innebrända! men fy....

Nu måste jag kolla classe om dom har brandisar och sen måste jag packa och göra mig redo för jobb.
xoxo

Designa din blogg - För dig som vill ha hjälp med bloggdesignen

Brandvarnare är en otroligt billig livförsäkring kan jag lova...=)



2008-07-24, 19:24:45 URL: http://designadinblogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?