Internetbank..

2008-07-18, 15:40:30 / Kategori: my words


Idag loggade jag in med dosan på internetbanken för att betala studentkatalogen. Under tiden när jag höll på och betala den räkningen så såg jag någonting rött på höger sida av skärmen. Hm, tänkte jag, nånting har blivit fel. så när jag godkännt min nyaste räkning så insåg jag att min ränkning från CDON, vars förfallodatum var den 23e juni, inte har blivit betalt. Det kändes sådär eftersom jag nu var tvungen att föra över ytterligare 250 kr från mitt körkortskonto som jag lovat mig själv, dyrt och heligt, att inte röra. Så just nu känner jag mig sådär bra. Inge vidare att räkningarna blir liggandes så. det värsta av allt är att det har gått en månad innan jag upptäckt det. Och då vet jag inte om jag bara inte har varit in på just "betala" sidorna eller om det är för att jag loggat in med personlig kod och inte dosan. Iallafall så gör jag ett nytt försök och hoppas på bättre lycka nästa gång.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?