glad,

2008-07-01, 18:44:50 / Kategori: my words
Dagen började med lite sura miner som gick över efter en dusch och en frukost som bestod av två limpsmörgåsar och varm choklad. Sen drog jag och älski iväg till stan där vi skulle kolla på en av svärfars kompisars lägenhet. Det var en ganska gammal lägenhet med fula tapeter, men om man fick tillåtelse att göra om där så skulle det bli mycket bättre. iallafall är det en tvåa på typ 50-60 kvadrat kanske (vet inte så noga), som ligger alldeles nedanför Olssons kulle (skolgatan). När vi frågade när han ville hyra ut den så tyckte han redan igår, dock måste han städa ur sina saker så vi ska höras till helgen. Så till veckan får vi flytta in! :)  Passar bra eftersom att jag är ledig nästan hela veckan :)

Så idag är det en bra dag, men jag lyckades låsa in både telefonen och nycklarna hemma hos mamma. Så jag åkte ner till ÖB och köpte lite tvättmedel och diskborstar och inväntade Carina för att hämta grejorna och sen fara hem till Loke. Nu ikväll ska jag städa medans älski är på jobbet. Känns som att det behövs faktiskt :)

http://www.youtube.com/watch?v=5BWyOw2a3ak
 



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?