egentid

2008-07-01, 21:21:58 / Kategori: my words
Nu när älsklingen har börjat jobba natt har jag otroligt mycket egentid. Det är jätte skönt nu när vi bor i Loke, för då kan jag krypa undan, gå in och hämta mat, och sen gå ut igen. Ikväll har jag städat (det behövdes verkligen!), nyss hämtade jag fika och nu kom jag på att jag vill ligga och läsa ikväll, efter ett och annat SATC- avsnitt såklart! Tycker om den serien, även om jag inte förstår allt eftersom det inte finns nån subtitel.

Imorn ska jag börja på Sjöängen och efter klockan 9 ska jag och en tjej som heter Emma(?) åka in till stan och putsa fönster. Skulle tro att det är klart innan 1 ialf. Men det är några timmar ialf...

Nästa vecka ska jag och min karl bli sambos :)

Anonym

Fan vad kul att ni hittat boende nu, grattis!:)



2008-07-03, 12:29:38 URL: http://sorelli.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?