du är allt

2008-07-14, 22:24:23 / Kategori: my words
Du är allt jag nånsin önskat, 
du är allt jag nånsin drömt
du är den som får mig minnas
alla drömmar jag har glömt
Och du är den som får mig hoppas
Du är den som får mig le
All min kärlek får du bära,
hela livet vill jag ge
För du är där när ingen ser mig
du är där när stormen yr
Du är där när natten skrämmer
du är där när dagen gryr
Jag vill alltid ha dig nära
När som åren läggs till år
och vad livet vill oss lära
är att framtiden är vår

<3

Igår var det våran 1årsdag. Vi firade in den på ett väldigt speciellt sätt (som jag inte kommer nämna här i bloggen,
och inte någon annan stanns heller för den delen).
I ett år har du funnits här hos mig. Varje dag, varje natt, som längst bara ett samtal bort.
Jag fattar inte vilket tålamod du har som stått ut med mig under det här året, men jag är glad att du gjorde det.
Jag har aldrig känt att någonting har varit så rätt som det är tillsammans med dig.
Jag älskar dig av hela mitt hjärta, gubben. Du gör mig lyckligare än någonsin!

cammie

Hej. Kika videon med hunden på min blogg.Han måste stoppas.Hjälp till. Starka bilder.



2008-07-14, 22:28:44 URL: http://silverkiss.blogg.se/

Erika

tyck till om två av sveriges populäraste bloggerskor på min blogg!



2008-07-14, 22:31:20 URL: http://enerikaz.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?