aj!

2008-07-28, 18:48:15 / Kategori: my words
det var längesen jag kände mig så lycklig som i lördags då jag köpte mig ett par nya skor. Ett par ljusbruna pumps med liten lagom klack. jag älskar dom!  men sen så skulle jag ha dom på kvällen då vi skulle ut på stråket och jag fick världens skavsår på lilltårna och stortårna. Och igår fick jag skavsår under hälarna när jag gick från Torvalla och hem. Och idag har jag värre skavsår på stortån än igår. jag dör! Till på köpet ska jag ut med tjejerna ikväll och jag vill verkligen ha mina nya skor! Vettefan om jag måste ta ett par andra, jag kommer aldrig kunna gå annars:(

Mina älskade jätte snygga skor!

Anja

tjoho!! vilka tider jobbar du då? jag jobbar som sagt 16-2030. men jag tror att jag ska vara på Gul, som är min absoluta hat-avdelning sen gårdagen!!!!!!



2008-07-28, 19:15:21



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?