ont!

2008-12-19, 12:40:02 / Kategori: my words
Idag har jag ont, håller på å får en visdomstand uppe i vänster käke. Kan inte gapa normalt så när jag ska gäspa (som jag gjort ungefär sjuttuioelva gånger idag) så ser jag galen(galnare?) ut. Nu börjar det bulta och värka mer än der gjort förut idag, jippi....

Har varit pepp för träning nu och tänkt hela kvällen igår att jag skulle ivä'g och springa lite. Men jag kommer aldrig iväg. Det får bli en promenad iställe eftersom varken näsan eller käften vill vara på min sida idag.

Ikväll ska vi käka middag hos mamma, hon som är så underbar ska griljera skinkan så vi äntligen får äta julklinka och tunnbröstut! Gissa om jag längtar :)

nej fy, jag har verkligen ingeting att skriva så iställe tar jag på mig lite mer kläder och går ut. Puss på er!
(förresten funkar nya designen så jag oxå ser den nu oxå, och jag tycker inte om den riktigt, förutom det gröna. blubb!)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?